سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توسعه سینمای فاخر

 

مشک عطرى است نیکو . بردن آن آسان و بوى خوش آن پرورنده دماغ انسان . [نهج البلاغه]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?

شنبه 88/5/17  ساعت 11:31 عصر

انتقام

سالهای دور داستانی می خواندم مربوط به دو دوست که پس از مدتها در یک  مینی بوس به یکدیگر رسیده بودند .  اولی راننده مینی بوس بود و دومی در کسوت مسافر بدون اینکه راننده او را بشناسد سرنشین .

رانندگی بی محابا ؛ سرعت غیر مجاز و ترمزهای ناگهانی؛ آسایش را از مسافران گرفته و اعتراضات ایشان در اصلاح امور بی نتیجه بود. زمانیکه مسافر کنار دستی دوست قدیمی راننده متخلف؛ همانند سایرین به نحوه رانندگی اعتراض می نماید آن دوست به سخن آمده و داستانی حکایت می کند. ماجرا از این قرار است که راننده و آن مسافر؛ یار دبستانی بوده اند و راننده به جهت تحقیر ها و عدم دریافت محبت در زندگی و کوتاهی معلمین و اولیاء مدرسه و جامعه همواره در آرزوی فرا رسیدن روزی بوده است که از همه انتقام بگیرد و این روزها همان روز موعود بوده است .

حکایت اقداماتی که در بازداشتگاه کهریزک و امثال آن گذشته است و اخبار بعدی آن بی ارتباط با داستانی که نقل شد نیست.

به ضرس قاطع می گویم مرتکبین شکنجه و رفتارهای فرا قانونی و غیر قانونی نه بدنبال محاکمه دستگیر شدگان به منظور طی مراحل قضایی که در واقع به دنبال شکنجه ایشان بوده اند. و از آنجا که همان حکایت قدیمی تجمیع مدعی و قاضی و مجری احکام در یک جا برای هزارمین بار دیگر در ج ا ا اتفاق افتاده است راه برای این مقصود نیز فراهم آمده است. .

یادم می آید در خاطرات یک جلاد ساواک نکته ای دیدم که هرگز از یادم نخواهد رفت . او گفته بود ما شاه را هم برای همین می خواهیم که دستمان را باز بگذارد برای شکنجه دادن افراد. زعمای قوم بسیار باید مراقب باشند که موجب اینگونه سوء استفاده زیر دستان قرار نگیرند. انشاءالله


نظر شما( )

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

عبور در غبار"تحویل سیمافیلم می شود.
کارگاه تحلیل فیلم و "ناخدا خورشید"
برکت" در شورای تخصصی فیلمنامه
[عناوین آرشیوشده]

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

192779

بازدید امروز

21

بازدید دیروز

18

حضور و غیاب
یــــاهـو


 RSS 


 درباره خودم

توسعه سینمای فاخر

تا امروز یک سریال 13 قسمتی که مشارکت داشته ام و دو فیلم سینمایی که حضور داشته ام از تلوزیون پخش شده .کارهایی هم در نوبت است . حدود 40 طرح هم دارم که اغلب آن روی وبلاگ قرار گرفته است. البته مشتری هم پیدا نکرده ...

 لوگوی وبلاگ

توسعه سینمای فاخر

 پیوندهای روزانه


 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

 آرشیو

کلمات قصار سینمایی ها
پاییز 1387
آبان 1387
آذر 1387
دی 1387
بهمن 1387
اسفند 1387
فروردین 1388
اردیبهشت 1388
خرداد 1388
تیر 1388
مرداد 1388
مهر 1388

 لینک دوستان

پیچک
!!!نگاتیو

لوگوی دوستان





اشتراک