سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توسعه سینمای فاخر

 

مگو آنچه نمى‏دانى ، بلکه مگو هر چه مى‏دانى چه خدا بر اندامهاى تو چیزهایى واجب کرد و روز رستاخیز بدان اندامها بر تو حجت خواهد آورد . [نهج البلاغه]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?

شنبه 87/10/21  ساعت 8:31 عصر

ادامه مصاحبه با عوامل سریال خاطرات مشترک

اگر بازهم موقعیتی پیشآید همکاری می کنید؟

بلی چون مشکلی در انجام این کار ندارم

چه پیشنهادی دارید برای بهتر شدن کار؟

کار باید اساسی باشد . وقتی کاری نوشته می شود به منزله اینست که لازم

 است مخاطب بداند پس نباید حذف شود.

با تشکر از شما

مصاحبه با عادل ناصری (انتخاب بازیگر)                                        ادامه مطلب...

نظر شما( )
?

شنبه 87/10/21  ساعت 8:30 عصر

مصاحبه با عوامل سریال خاطرات مشترک

 بفرمایید که استارت این کار از کجا زده شد؟

پس از کودتای 1299 مقع ای که انگلستان موفق شد که رضا شاه را سر کار بیاورد یک سناریو نوشت و آن خراب کردن قاجار بود.

لذا در طول حکومت رضا شاه چه از لحاظ عکس و چه بعدها فیلم مبادرت به نشان دادن قاجار به صورت مشمئز کننده نمود. طوریکه همه متنفر شدند. این سناریو هنوز ادامه دارد.                                           ادامه مطلب...

نظر شما( )
?

یکشنبه 87/10/15  ساعت 11:7 صبح

نامه ای به میر حسین

پدرم می‌‏گوید تو را میرحسین صدا می‌‏زنند چون امام فقط تو را و فرزندش سید احمد را با نام کوچک صدا می‌‏زند. و اینگونه شد که سید موسوی نزد مردم هم میر حسین شد.
ادامه مطلب...

نظر شما( )
?

جمعه 87/10/13  ساعت 9:30 عصر

بازهم سخنرانی در باب سینمای دینی

رییس شورای اسلامی شهر قم گفته اند:

هنری دینی است که مولفه ها و واقعیت های دینی را تبلیغ کند.

واقعا چند نفر از  سخنرانان در این  باب می توانند این مولفه ها و واقعیت های دینی  دارای قابلیت تصویر شدن را برشمارند؟


نظر شما( )
?

جمعه 87/10/13  ساعت 4:13 عصر

ایده 19

صابری با گذراندن دوره های کارگردانی وارد عرصه فیلم سازی شده است. استمداد او از ارگانهای دولتی و خصوصی برای پشتیبانی ساخت فیلم بی جواب می ماند. او تصمیم می گیرد با تلاش خستگی ناپذیر به موفقیت برسد و از همه آن افراد روزی انتقام بگیرد . وقتی به هدف می رسد ، در می یابد هیچکس مستحق گرفتن انتقام نیست...
نظر شما( )
?

جمعه 87/10/13  ساعت 4:10 عصر

ایده 18

در موسسه ای تحقیقاتی وابسته به دولت ،رییس قسمت در شرف بازنشستگی است.حمید و محمود کاندید جانشینی هستند.شانس حمید بیشتر است . محمود نقشه ای می کشد و با همدستی مسئول دفتر چنین وانمود می شود که حمید دستور دارد متنی در خصوص بازنشستگی رهبردر قانون اساسی  جمهوری اسلامی  ایران بنویسد واز کارشناسان موسسه نظر خواهی نماید.حمید ابتدا شک می کند و لی در اثر جاه طلبی مقاله را می نویسد و...
نظر شما( )
?

جمعه 87/10/13  ساعت 2:51 عصر

یادی از شهید چمران

از شهید چمران می پرسند که تعهد برای کار در نظام اسلامی مهم تر است و یا تخصص. ایشان جواب می دهد که البته تعهد مهمتر است،

اما اگر کسی تخصص انجام شغلی را نداشته باشد و آن را بپذیرد، تعهد هم ندارد.


نظر شما( )
?

جمعه 87/10/13  ساعت 2:45 عصر

این جمله از کیست؟

امر به معروف و نهی از منکر این نیست که بریزند و رعب ایجاد کنند؛ بنابراین امام فرمودند: «با اینها اساسا برخورد کن. اولا این امر به معروف نیست، ثانیا این هرج و مرج ایجاد کردن در کشور است.»
نظر شما( )
?

جمعه 87/10/13  ساعت 2:42 عصر

نقد کیوان کثیریان از فیلم دلشکسته

کیوان کثیریان :

 این فیلم به عنوان اولین کار آقای علی روئین‌تن کار قابل قبولی است. گرچه به لحاظ ساختار شکلی، یکسری نقاط ضعف دارد و به نظرم می‌آید که کم درباره‌اش صحبت می‌شود، ولی قصه‌ای روان دارد و کارگردان توانسته قصه را خوب از آب در بیاورد اما در دیالوگ‌نویسی‌ها می‌شد، بهتر باشد.
وی در ادامه در مورد بازی‌های فیلم «دل‌شکسته» افزود: در مجموع فیلم بازی‌های روانی دارد اما یکسری بازی‌ها در آن می‌توانست بهتر باشد. به طور مثال خانم بیتا بادران در این فیلم فوق‌العاده ظاهر شده و فراتر از سینمای ایران به ایفای نقش پرداخته است و تماشاگران را یاد بازی زیبایش در فیلم «آژانس شیشه‌ای» می‌اندازد و من معتقدم خیلی بهتر از آن فیلم بازی کرده، ولی بازی رضا رویگری خوب از آب در نیامده است.
این منتقد در ادامه در مورد عدم استقبال عمومی از فیلم «دل‌شکسته» گفت: استقبال نسبتا خوب بوده، آقای روئین‌تن معتقدند فیلم تبلیغات خوبی نداشته، به طور مثال در تلویزیون تبلیغ نمی‌شود، ولی در رقابت با سایر فیلم‌های روی پرده عقب‌تر است، ولی فیلم خوب از آب در آمده و اگر مخاطب بخواهد یکی دو تا فیلم انتخاب کند، یکی از آثار برتر فیلم‌های روی پرده است.
کامران کثیریان در ادامه در مورد موضوع فیلم که با محرم مناسبت دارد یا نه؟ گفت: کار و محتوا مضمون‌گرا است و فیلم بی‌مناسبت با محرم نیست. آقای روئین‌تن دغدغه‌های جدی دارد و این دغدغه‌ها محترم است به طوری که «دل‌شکسته» در قیاس با برخی فیلم‌های مبتذل روی پرده، فیلم مبتذلی نیست و اثری محترم است. فیلم قوی نباشد محترم است و فیلم مبتذل‌ساختن کار سختی نیست. این یک راه حل ساده است و به نظرم آقای روئین‌تن هم می‌توانست مثل فیلم‌های روی پرده این کار را بکند که نکرد.
وی در ادامه در مورد موسیقی فیلم افزود: موسیقی یکی از اجزا است ولی در این فیلم موسیقی همراه فیلم است و خیلی جاها انسان را با فیلم همراه می‌کند و تأثیرگذاری خاص خود را دارد.

 


نظر شما( )
?

جمعه 87/10/13  ساعت 2:40 عصر

نقد کوتاه فیلم دلشکسته

من زیاد فیلم می ببینم و باید بگم این فیلم یکی از بهترین فیلم هایی بود که دیدم ، بازی عالی ؛ و از آن بهتر فیلمنامه ای قوی و جدید که واقعا مشکلات جامعه و واژه به جای " دین زدایی " که متاسفانه در جامعه ما بسیار زیاد شده ؛ آن صحنه ی اون مرد لجن واقعا یکی از بهترین صحنه هاش بود و عجیبه که این صحنه رو حذف نکردند ، نمی دونم آیا این فیلم سانسور داشته یا نه اما در کل عالی بود شهاب و بی تا واقعا طبیعی بودند .

اگه این فیلم کم فروش می کنه به خاطر اینه که سایتی مثل سینمای ما حتی اسمش رو جز فیلم های روی پرده هم نمی نویسه ؛ تا حالا کسی تبلیغش رو تو تلوزیون دیده ؛ راست میگه این آقا من واقعا خیلی اتفاقی رفتم یعنی می خواستم برم دلداده اما وقتی دیدم کمدی مانند مکس رو خوندم رفتیم دلشکسته و از جمع 6 نفره ی ما که همه سنی توش بود همه راضی بودن ؛ واقعا مردم ایران همون زن ها فرشته اند ، کلاغ پر و توفیق اجباری... ( که هیچ پیام و مفهومی نداره و فقط چرت و پرت میگن و ... ) لایقشونه وقتی که فیلم به این قشنگی اجتماعی - سیاسی رو حتی لایق اون 2000 تومن هم نمی دونن .

البته مردم انقدر بدبختی دارن که اگه بخوانم برن سینما فقط می رن یه فیلم طنز بی مفهوم تا بلکه یکم بخندند و مشکلاتشون رو فراموش کنن ولی یه فیلم مثل دلشکسته که هم خنده داره ، هم گریه دار و هم پر معنی و مفهوم خیلی از اون چرت و پرت ها بهتره بلکه مردم به جز فکر شکم بودن به فکر ذهن خود نیز باشند .

عــــــــــــــــــــــــــــــــــالــــــــی بود

حـــــــــــــــــــــتمـــــــــا برین ببینین
نظر شما( )
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

عبور در غبار"تحویل سیمافیلم می شود.
کارگاه تحلیل فیلم و "ناخدا خورشید"
برکت" در شورای تخصصی فیلمنامه
[عناوین آرشیوشده]

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

193029

بازدید امروز

37

بازدید دیروز

45

حضور و غیاب
یــــاهـو


 RSS 


 درباره خودم

توسعه سینمای فاخر

تا امروز یک سریال 13 قسمتی که مشارکت داشته ام و دو فیلم سینمایی که حضور داشته ام از تلوزیون پخش شده .کارهایی هم در نوبت است . حدود 40 طرح هم دارم که اغلب آن روی وبلاگ قرار گرفته است. البته مشتری هم پیدا نکرده ...

 لوگوی وبلاگ

توسعه سینمای فاخر

 پیوندهای روزانه


 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

 آرشیو

کلمات قصار سینمایی ها
پاییز 1387
آبان 1387
آذر 1387
دی 1387
بهمن 1387
اسفند 1387
فروردین 1388
اردیبهشت 1388
خرداد 1388
تیر 1388
مرداد 1388
مهر 1388

 لینک دوستان

پیچک
!!!نگاتیو

لوگوی دوستان





اشتراک